Zestaw do konwersji roweru Rapid MID750

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 10 dni
Cena: 2 190,00 zł 2190.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 3.45206
Producent: Rapid Ebikes
Kod produktu: 0000000475

Opis

Kompletny zestaw, który pozwoli ci w łatwy i szybki sposób zamienić swój dotychczasowy rower w e-bike. Rower elektryczny zadowoli amatorów dłuższych wycieczek, którzy stawiają przyjemność z jazdy ponad mocne przyspieszenie – spokojnie podjedziesz z jego pomocą pod wzniesienia.

 

Zestaw z silnikiem centralnym to bardzo kompaktowa konstrukcja, ponieważ posiada on zintegrowany sterownik – nie musisz zatem umieszczać dodatkowego pojemnika w ramie roweru. Silnik centralny montowany jest w przypadku, kiedy mamy problem z instalacją standardowego silnika e-bike’a (brak haków) lub kiedy nie chcemy rezygnować z przerzutek umieszczonych w tylnej piaście.

Wyposażony w czujnik nacisku (znany z dużo droższych modeli). Im mocniej naciśniesz na pedał tym mocniej rower Cię wspomoże.

Rapid MID750 różni się od pozostałych zestawów (z serii S) sposobem montażu - silnik zintegrowany ze sterownikiem montuje się w otworze suportu w miejsce korby. Pasuje do standardowej mufy o rozmiarze 68-73 mm (nie pasuje do suportu typu pressfit).

Przed przystąpieniem do pracy przygotuj sobie ok. 2 godziny wolnego czasu oraz najbardziej podstawowe narzędzia, takie jak śrubokręt czy klucz płaski. W zestawie otrzymasz komplet pozostałych, specjalistycznych narzędzi – ich dokładny opis znajdziesz poniżej.

 

Czym różni się zestaw Rapid MID750 od zestawu Rapid MID250?

Oba zestawy pracują na tym samym silniku. W przypadku zestawu MID750 sterownik zaprogramowany jest do pracy na nieco wyższych parametrach. Zestaw MID750 można w każdej chwili za pomocą wyświetlacza wyciszyć do 250W. Pełna moc 750W dostępna jest podczas wspomagania pedałowania.

 

Jedyny dodatkowy element, w który musisz się zaopatrzyć, to bateria wraz z ładowarką – znajdziesz je również w naszym sklepie.

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY ZESTAWU

 

Prędkość nawet 40 km/h!

Rower z zamontowanym zestawem to naprawdę potężna bestia! Wspinaj się na strome podjazdy, pokonuj drogi gruntowe bez najmniejszego problemu. Wciśnij manetkę do końca i osiągnij prędkość nawet 40 km/h bez potrzeby pedałowania!

 
 
 

Wodoszczelne wtyczki, silnik i kontroler

Korzystaj z e-bike’a nawet podczas ulewy. Dzięki zastosowaniu hermetycznych wtyczek oraz odpornych na wodę elementów takich jak silnik, kontroler czy wyświetlacz żadna pogoda nie będzie ci straszna.

 
 

2 lata gwarancji na silnik

Zapewniamy bezawaryjne silniki do e-bike’ów, jednak w razie ewentualnych problemów oferujemy gwarancję na okres 2 lat, realizowaną na terenie całej Unii Europejskiej.

 
 

Sterownik zintegrowany z silnikiem

Kontroler do zestawu Rapid MID750 umieszczony jest bezpośrednio w silniku, przez co nie musisz montować dodatkowych elementów na ramie roweru.

 
 

Najpotrzebniejsze narzędzia w zestawie

W paczce, którą od nas otrzymasz znajdziesz wszystkie specjalistyczne narzędzia, które pozwolą sprawnie i szybko dokonać konwersji roweru na e-bike.

 
 

Brak zwisających przewodów

Wiązka przewodów jest optymalnej długości i rozdziela się na samym końcu, co pozwala na komfortowe i estetyczne podłączenie wszystkich elementów. Dodatkowo do zestawu dołączona jest specjalna neoprenowa opaska, w której schować możesz nadmiar kabli.

 
 

Wyświetlacz na kierownicy

Odporny na deszcz, śnieg oraz inne warunki atmosferyczne czytelny wyświetlacz LCD, dzięki któremu na bieżąco możesz kontrolować podstawowe parametry swojego e-bike’a: prędkość, tryb jazdy (miejski i off-road’owy), stan naładowania baterii i inne.

  
 

Wytrzymałe podzespoły silnika

Konstrukcja silnika MID750 oraz jego standardowa, legalna moc znamionowa (250W) sprawia, że wszystkie najważniejsze elementy - jak np. przekładnie - zużywają się wolniej, niż w mocnych centralnych konstrukcjach. Dzięki temu możesz dłużej cieszyć się bezawaryjną jazdą!

 
 
 

Zobacz nasz film instruktażowy, który pomoże ci w konwersji roweru na e-bike:

 

W SKŁAD ZESTAWU RAPID MID750 WCHODZI:

  • sterownik i korba zintegrowana z silnikiem
  • manetka kciukowa
  • klamki hamulcowe
  • czujnik prędkości
  • wyświetlacz LCD z pilotem
  • wiązka przewodów z wtyczkami hermetycznymi
  • opaski neoprenowe
  • zestaw narzędzi

 

 

SILNIK

  • solidna, ważąca tylko 3,9 kg montowana centralnie konstrukcja
  • w obudowie silnik wraz ze zintegrowanym kontrolerem
  • posiada czujnik nacisku! (stosowany w kilkukrotnie droższych modelach)
  • wyposażony w czujnik temperatury, zmniejszający w razie przeciążenia jego moc
  • 2 letnia gwarancja realizowana na terenie całej Unii Europejskiej
 
 

WYŚWIETLACZ

  • pokazuje najważniejsze informacje – poziom naładowania baterii, prędkość, przebieg trasy, tryb jazdy
  • zintegrowany z pilotem, pozwalającym na zmianę ustawień
  • wodoodporny
  • dwa tryby działania ekranu: dzień i noc
 
 

CZUJNIK PRĘDKOŚCI

  • wspomaganie pedałowania
  • niezbędny, aby legalnie poruszać się po drogach publicznych
 
 

MANETKA

  • pozwala na jazdę bez używania pedałów
  • przydatna przy wjazdach na wzniesienie
  • im mocniej ją wciśniesz, tym szybciej pojedziesz
  • element opcjonalny do podłączenia
 
 

OPASKI NEOPRENOWE

  • wykonane z wytrzymałego, elastycznego materiału
  • pozwalają ukryć i osłonić nadmiar przewodów
  • dwa rozmiary w komplecie: 18x18 cm i 12x12 cm
 
 

KLAMKI HAMULCOWE

  • odcinają pracę silnika
  • (ich montaż jest opcjonalny)
 

KORBY

  •  dzięki specjalnemu profilowi nie ocierają o silnik podczas jazdy
 
 

NARZĘDZIA DOŁĄCZONE DO ZESTAWU

  • klucz do silnika
  • klucz do suportu
  • ściągacz do korby
  • rozkuwacz do łańcucha
  • dwie podkładki pod kasetę
 
 

Dane techniczne

Moc zestawu 750W
Prędkość max. ok. 40 km/h
Przeznaczenie Dłuższe wycieczki, rowery ze sztywną osią
Model silnika MID250
Przekładniowy TAK
Waga silnika 3,9 kg
Miejsce montażu Centralnie - oś suportu
Długość suportu 68-73 mm
Model kontrolera Zintegrowany (w silniku)
Zębatka 42T
Napięcie 48V
Inne informacje Czujnik nacisku

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (2)

11 stycznia 2019

Nie spodziewałem się takiej mocy z tak małego silnika. Jestem pozytywnie zaskoczony :D Wszystko fajnie pasowało na ramę i sprzęt dobrze się spisuje. Co prawda dopiero 300 km przejechane, ale pewnie w tym roku uda się dobić do 1000 :) Pozdrawiam M.

4 maja 2020

To znany i ceniony silnik TDSZ2 sprzedawany pod inną marką. Jest dużo bardziej ekonomiczny nisz silnik w tylnym kole i umożliwia zbudowanie lekkiego e Bajka który dobrze radzi sobie na długich podjazdach gdyż co chwila nie trzeba się zatrzymywać aby silnik ostygł. Wrzucamy większą kasetę z tyłu i spawanie pokonujemy wzniesienie. Jazda na tym silniku jest najbardziej przypinająca jazdę na zwykłym rowerze gdyż im mocniej przykładamy się do pedałowania tym mocniej silnik nam pomaga. Można jeździć też na samej manetce jak motocyklem. Mam duże doświadczenie z tym silnikiem gdyż posiadam 2 e Bajki z tym silnikiem jeden oryginalny TDSZ2 i Rapid MiD750. Pierwszy pokonał już 4500 km a drugi 120 Km i czy bym kupił trzeci gdybym tego potrzebował tak . Ma dwa słabe punkty sprzęgło jednokierunkowe o symbolu CSK 30P które zalecam zakupić od razu po zakupie silnika bo na pewno rozleci się. W pierwszym padło po przebiegu 1000 km a drugim 100 km. Te oryginalne założone fabrycznie jest bardo słabej jakości i po wymianie na nowe nie ma już problemów.. Drugi słaby punkt to plastikowe koło zębate w pierwszym wytrzymało 2000 km i się zmieliło .W drugim wymieniłem już profilaktycznie w czasie wymiany sprzęgła. Niestety tą część trzeba sprowadzać do Polski z Chin lub Niemiec. Koszt 17,5 dolara za wersję wykonaną z mosiądzu tyle samo kosztuje oryginał plastikowy. Mimo tych wad kupił bym go ponownie bo dzięki temu że potrzebuje mało prądu można zbudować mniejszy lżejszy pakiet akumulatora oraz znacznie tańszy pakiet. Dzięki temu też taki pakiet upchnąć znacznie łatwiej w wiele ram rowerów. No chyba że komuś zależy na dużej prędkości maksymalnej wtedy lepszy jest silnik w tylnym kole. Ale silnik w tylnym kole wymaga dużego ciężkiego drogiego akumulatora i mimo że mamy sinik o mocy 2500 w to przyśpieszamy niewiele lepiej od roweru z RapidMid. A gdy zaczną się długie podjazdy silnik w tylnym kole ciągle się przegrzewa i trzeba się zatrzymać aby ostygł.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium